Dyrektor content studia Michał Wojak rozstaje się z Burda Media Polska
- Zrobiłem tyle, ile było można w obowiązujących realiach - wyjaśnia Michał Wojak (fot. materiały prasowe)
Z końcem stycznia 2025 roku z Burda Media Polska odchodzi dyrektor content studia Michał Wojak. Kierowanie nim przejęła Monika Ceglińska-Maciak.
- To moja decyzja - informuje Michał Wojak. - Za mną intensywny rok w content studiu, w którym udało mi się rozwinąć dział w nowej strukturze, uporządkować procesy i zoptymalizować wyniki. Domknąłem w ten sposób pewien etap, który stawiałem sobie za cel, uznając, że zrobiłem tyle, ile było można w obowiązujących realiach. Ponieważ otrzymałem w międzyczasie ciekawą ofertę pracy, postanowiłem ją przyjąć. W nowej firmie działać zacznę w lutym - wyjaśnia i dodaje, że pozostaje w mediach.
Czytaj też: Do fundacji Solorza sąd powołał kuratora. Twórca Polsatu nie może zarządzać majątkiem
Wojak od listopada 2023 roku pracował przy projektach dla klientów komercyjnych. Wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska jako head of video&audio project team, a także m.in. z Media Impact Polska i TVN Media.
Od grudnia nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and content studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska objęła Monika Ceglińska-Maciak. Odpowiada za strategię i politykę reklamową, rozwój produktu reklamowego oraz zespół realizacyjny kampanii komercyjnych. Z Burda Media Polska, a wcześniej z Edipresse Polska, związana jest od 2017 roku.
(KOZ, 12.12.2024)